Reklamacje i zwroty

Kupując w sklepie Regio-food.pl masz prawo do zwrotu kupionych produktów w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Zwracamy jednak uwagę, że produkty świeże, luzem, z krótkim terminem do spożycia nie mogą zostać zwrócone. Dotyczy to wszystkich produktów oznaczonych ikoną „dostawa na terenie Wrocławia” oraz innych, których właściwości nie pozwolą na ich zwrot.

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu towaru znajdują się w regulaminie. Poniższe informacje stanowią wyciąg najważniejszych zapisów dotyczących zwrotu produktu. Pomogą Ci jeszcze szybciej podjąć decyzję o zakupie lub zwrocie kupionego już produktu.
W Regio-food.pl proces zwrotu jest szybki i bezproblemowy.

Szczegółowe informacje o zwrocie towaru i reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu Regio-food.pl.

 

Jak zwrócić produkt?

Aby zwrócić kupiony produkt, zapoznaj się z poniższymi krokami. Poniższa procedura jest opcjonalna.

  1. Skontaktuj się z nami za pomocą formularza dostępnego na podstronie kontakt. Możesz także napisać do nas indywidualnie za pomocą programu pocztowego, pisząc na jeden z adresów dostępnych na podstronie kontakt lub na naszym fanpage na Facebooku.
  2. Wiadomość możesz skonstruować samemu zawierając w niej: numer zamówienia, datę zakupu oraz dowód zakupu w postaci maila potwierdzającego zakup lub zdjęcie paragonu, lub skorzystać z gotowego formularza.
  3. Przygotuj produkty do zwrotu: solidnie zapakuj, tak aby się nie uszkodziły się w transporcie i dołącz formularz zwrotu.
  4. Odeślij przesyłkę do Regio-food.pl lub dostarcz osobiście.
  5. Oczekuj zwrotu pieniędzy.

Pamiętaj! Naszym priorytetem jest Twoje zadowolenie z kupionych produktów, dlatego dołożymy wszelkich starań, aby wynagrodzić Ci niezadowolenie z zakupionego produktu.

 

Jak złożyć reklamację?

Jeżeli z jakiegoś powodu jesteś niezadowolony z otrzymanych produktów, prosimy o kontakt w celu złożenia reklamacji.

  1. Jeżeli chcesz złożyć reklamację, prosimy o kontakt.
  2. Reklamację można złożyć telefonicznie, poprzez e-mail lub osobiście i listownie.
  3. Prosimy przygotować dowód zakupu oraz numer zamówienia lub wypełnić formularz reklamacji.
  4. Po zgłoszeniu reklamacji otrzymasz jej numer, na który będziesz mógł powoływać się w kontakcie z nami.

Rozpatrzenie reklamacji trwa do 14 dni. Zazwyczaj o wiele szybciej.
W uzasadnionych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu, o czym poinformujemy Cię.