FRANCZYZA REGIOFOOD

 

RegioFood to sklep stacjonarny, internetowy oraz mobilny dostarczający zdrową żywność na terenie Wrocławia.
Misją sklepu jest zapewnienie naturalnej, zdrowej i regionalnej żywności na Polskich stołach. Innym aspektem jest wsparcie Polskich rolników i gospodarzy w sprzedaży produktów i utrzymaniu ciągłości popytowej na rynku. Oferowane produkty nie zawierają konserwantów, wzmacniaczy smaku ani zbędnej chemii. Asortyment sklepu dzieli się na produkty, które posiadają dłuższą datę ważności, co umożliwia ich wysyłkę na terenie całego kraju oraz świeże produkty z krótką datą ważności, wymagające dostawy do kilku godzin. Najwyższej jakości produkty spożywcze z regionu dostępne w jednym miejscu. Sklep posiada pulę blisko 1000 produktów.

 

 

 

 

 

 

ASORTYMENT SKLEPU

 

Aktualnie produkty są dostarczane od ok. 54 Polskich dostawców. Najliczniejszą grupę stanowią mali producenci z okolic Dolnego Śląska, lecz coraz częściej wśród dostawców występują producenci z całej Polski.

 

 

ROZWINIĘTA SIEĆ SPRZEDAŻY

Od kilku lat obserwuje się dynamiczny wzrost zainteresowania zdrową żywnością. Według prognoz do 2030 roku ten rynek będzie odnotowywał wzrost o około 20% w skali roku. Najwięcej konsumentów zdrowych produktów mieszka w miastach, które liczą pomiędzy 100 tys., a 500 tys. mieszkańców. Wielokanałowa dystrybucja sprawia, że mieszkańcy miasta mogą bardzo wygodnie nabyć żywność pochodzącą bezpośrednio od rolników lub małych producentów. Taki model działania zapewnia najkrótszą ścieżkę dostawy od producenta do konsumenta. Filozofia REGIOFOOD jest zgodna z trendem zdrowego odżywiania, ekologii i regionalizmu. Sprzedaż wspierana jest przez sklep internetowy oraz mobilną aplikację.

 

 

SKLEP STACJONARNY
Sklep stacjonarny funkcjonuje od 2017 roku przy przy ul. Dzierżoniowskiej 7/1a we Wrocławiu. Powstał z pasji do zdrowego stylu życia. Był pierwszą inicjatywą powstania marki Regiofood. Poza sprzedażą detaliczną, pełni także funkcję wysyłkową dla zamówień realizowanych przez stronę internetową.

 

SKLEP MOBILNY
Foodtruck ze zdrową żywnością powstał w 2018 roku. Innowacyjny sklep mobilny rozwiązał problem dostępu do regionalnych i naturalnych produktów na terenie całego Wrocławia oraz najbliższych okolic. Regiobus dojeżdża do klientów ułatwiając im zakupy i zaoszczędzając ich cenny czas.

 

 

APLIKACJA MOBILNA
Aplikacja mobilna dedykowana smartfonom z systemem android. Do funkcjonalności aplikacji należy: śledzenie lokalizacji przystanków regiobusa, dostęp do aktualności zintegrowanych z systemem CMS sklepu online, możliwość składania zamówień Regiopaczek.

 

SKLEP INTERNETOWY
Sklep online jest wzbogacony o landing page oraz bloga firmowego, a także wyodrębioną sekcję z przepisami. Dostępność ponad 1000 produktów w zasięgu całej Polski. Rozbudowany system płatności zintegrowany z platformami zewnętrznymi do prostych i szybkich płatności. Opcja zamawiań z odbiorem i płatnością w sklepie stacjonarnym.

 

 

POTENCJAŁ ROZWOJOWY

Firma aktywnie prowadzi media społecznościowe oraz inwestuje w budowę wizerunku marki w kilkunastu kampaniach promocyjnych. Rozbudowane kanały mediów społecznościowych utrzymują stały wzrost zasięgów oraz fanów. Marka prowadzi kampanie remarketingowe w obszarze reklam internetowych. Stale poszerza grono klientów targetując potencjalnych, nowych klientów. W promocję zaangażowane są także elementy tradycyjnego marketingu w zasięgu Wrocławia (plakaty, auta z bannerami)

 

803
OBSERWUJĄCYCH NA PROFILU INSTAGRAM

 

2300
POLUBIEŃ FANPAGE NA FACEBOOKU

 

12
KAMPANII PROMOCYJNYCH W SIECI
GOOGLE ADS ORAZ FB ADS

 

INNOWACYJNY PRODUKT

Bestsellerem pod względem sprzedaży jest lokalnie dostarczany zestaw produktów – Regiopaczka. Zestaw zdrowych produktów, którego skład zmienia się co 7 dni. Paczka jest bardzo atrakcyjna ze względu na swoją formę, lecz zawarcie świeżych produktów w jej składzie wiąże się z wyłącznie lokalnymi dostawami, aby zachować ich wysoką jakość i świeżość. Marka odczuwa spore zainteresowanie produktem wśród innych miast z Polski, takich jak Warszawa, Gdańsk, Kraków oraz Poznań. Niestety ze względów logistycznych nie ma możliwości wprowadzenia dostaw do tak oddalonych miast.

 

 

KORZYŚCI DLA FRANCZYZOBIORCY

 

Rozwinięte kanały dystrybucji sprzedaży. Marka opiera swoją sprzedaż o sklep stacjonarny, mobilny, internetowy oraz posiada oddzielnie zaprojektowany kanał sprzedaży dla produktu Regiopaczka. Każdy z kanałów został sprawdzony w okresie kilku lat funkcjonowania firmy. Opracowany lejek sprzedażowy zapewnia konwersję na wysokim poziomie. Wykorzystanie Regiobusa jako mobilnego sklepu pozwala na oferowanie świeżych produktów z darmową z darmową dostawcą do okolic znacznie oddalonych od sklepu stacjonarnego. Dodatkowym atutem jest możliwość wykorzystania sklepu mobilnego jako dodatkowej opcji odbioru zamówienia realizowanego przez sklep internetowy.

 

Sklep online oraz aplikacja mobilna dla systemów android, posiada funkcjonalność wzbogaconą o API Google Maps, która pozwala zlokalizować aktualny przystanek Regiobusa. Aplikacja zawiera wbudowany system zamówień wraz z historią zamówionych produktów. Posiada system zintegrowanych powiadomień z systemem CMS WordPress, na którym znajduje się sklep internetowy. Integracja pozwala na synchronizację aktualności, które umożliwiają natychmiastowe opublikowanie świeżych informacji na temat marki. Sklep internetowy składa się także z bloga oraz witryny landing page. Dodatkową funkcjonalnością jest dedykowany system dla Regiopaczkek, który pozwala na dodawania nowych paczek oraz zarządzanie m. in. czasem pozostałym do przyjmowania zamówień.

 

Rozpoznawalna marka na skalę ogólnopolską. Kampanie promocyjne generują kilkaset tysięcy zasięgu miesięcznie oraz aktywnie prowadzone social media kreują od kilku lat dobry wizerunek w skali całej Polski. Według raportów dotyczących rynku zdrowej żywności, segment rynku będzie odnotowywał 20% wzrost do 2030 roku. Zaletą w prowadzeniu działalności jest przede wszystkim zakres świadczonych usług. Wiele z produktów dostępnych w asortymencie Regiofood posiada krótką datę ważności, co wiąże się z krótki czasem dostawy. Marka niejednokrotnie otrzymywała zapytania związane z poszerzeniem zakresu świadczonych usług, lecz charakter produktu uniemozliwia dalekozasięgowe dostawy.

 

Kompleksowa pomoc w rozwoju oraz rozpoczęciu działalności od franczyzodawcy. Franczyzobiorca otrzyma wsparcie od przedsiębiorcy z ogromnym doświadczeniem, bagażem kilkunastu prowadzonych biznesów oraz świadczącym usługi Interim Managmentu w zakresie outsourcingowego prowadzenia biznesów. Zakres wsparcia obejmuje rozwój działalności, otwarcia i wdrożenia do funkcjonalności lokalu, nawiązania kontaktów z potencjalnymi dostawcami oraz negocjowania atrakcyjnych warunków współpracy. Franczyzodawca oferuje także wskazówki oraz porady związane z kilkuletnim prowadzeniem biznesu w branży zdrowej żywności.

 

Wsparcie w pozyskiwaniu dotacji unijnych oraz pozostałych, zewnętrznych źródeł finansowania poprzez dostęp do bezpłatnych usług firmy jednej z firm franczyzodawcy. InServices (inservices.pl) to firma zajmująca się pozyskiwaniem dotacji dla firm, działająca kilka lat na rynku doradztwa biznesowego. Pozyskiwane środki finansowe stanowią niskooprocentowane pożyczki, kredyty inwestycyjne, subwencje z możliwością umożenia spłaty oraz dotacje do 85% bezzwrotne. Franczyzobiorcy przysługuje bezpłatne korzystanie z usług specjalistów w zakresie pozyskiwania dotacji dla franczyzy Regiofood.

 

WYMAGANIA

Mile widziane doświadczenie w handlu, orientacja na cel oraz duża samodzielność. Dodatkowym atutem będzie znajomość branży zdrowej zywności. Do wymagań obligatoryjnych zaliczają się opłaty związane prowadzeniem biznesu.

 

MINIMALNA KWOTA
100 000 – 200 000 zł
OPŁATA WSTĘPNA
10 000 – 20 000 zł
OPŁATA BIEŻĄCA
7% obrotu
OPŁATA MARKETINGOWA
1% obrotu

Minimalna kwota: 100 000 zł (lokal min. 30 m2, w tym 50 tys zł na towar); 200 000 zł (auto + zabudowa, w tym 50 tys. zł na towar)
Opłata Wstępna: 10 000 zł – uruchomienie platformy internetowej; 10 000 zł – pomoc przy uruchomieniu placówki
Opłata Bieżąca: 7% od obrotu; 5 tys. miesięcznie za wyłączność w województwie
Opłata Marketingowa: 1% od obrotu

 

POZOSTAŁE INFORMACJE

 

SKLEP REGIOFOOD

Zasięg sieci: ogólnokrajowy

Ulica: Dzierżoniowska 7/1a

Miasto: 50-536 Wrocław

 

www.regio-food.pl

 



 

KONTAKT Z WŁAŚCICIELEM

Grzegorz Szafrański

g.szafranski@inservices.pl

693 906 651

 

www.menedzerdowynajecia.pl