FAQ

Czy w RegioFood kupię tylko produkty z Dolnego Śląska?

Większość naszych produktów (ponad 90%) pochodzi od wytwórców i producentów z województwa dolnośląskiego. W oferowanych asortymencie pojawiają się także produkty z innych rejonów Polski. Łączy je regionalny charakter oraz najwyższa jakość.

W trosce o najwyższą jakość oferowanych produktów jesteśmy zmuszeni ograniczyć wysyłkę niektórych z nich tylko do terenu Wrocławia. Są to przede wszystkim produkty o krótkim terminie przydatności oraz wymagające specjalistycznego transportu. Warto wiedzieć, że pozostały asortyment dostarczamy praktycznie w każdy zakątek świata ?

Odpowiedź jest bardzo prosta – osoby, od których kupujemy większość produktów, to mistrzowie w swoim fachu, nie produkujących na skalę przemysłową. Są nastawienie na jakość, nie na ilość. Dostępność ich towarów uzależniona jest od wielu czynników, m.in.: dostępności półproduktów, pogody, sił wytwórczych, a także wypadków losowych. Produkty oferowane przez naszych dostawców są unikatowe i zapewniamy, że warto cierpliwie poczekać by zjeść prawdziwy swojski ser, wypić naturalny sok czy osłodzić sobie życie zdrowym miodem.

Jeszcze przed otwarciem sklepu stacjonarnego wypracowaliśmy własny system sprawdzania jakości. Od początku produkty poddawane są dużej selekcji, zamawiane bezpośrednio u producentów i rolników. Wykluczamy produkty z dużą ilością konserwantów, barwników oraz takie, które mogą świecić w ciemnościach ? Dzięki bliskości naszych dostawców produkty oferowane w RegioFood nie muszą być faszerowany specyfikami, które wydłużają ich przydatność. Nabiał, wędliny, warzywa i owoce odbieramy na bieżąco od producentów, nie ma więc potrzeby ich magazynowania. W większości przypadków mamy przysłowiowy „rzut beretem” do lokalnych wytwórców i producentów dlatego staramy się regularnie odwiedzać ich miejsca pracy. Dzięki temu, na własne oczy widzimy ile poświęcenia i miłości wkładane jest w produkcję towarów sprzedawanych w RegioFood.

Bardzo nam miło, że trafiłeś właśnie do RegioFood. Nawiązujemy długotrwałą współpracę z najlepszymi dostawcami z Dolnego Śląska. Jeśli oferowany przez Ciebie produkt jest unikatowy w skali lokalnej lub regionalnej oraz cechuje go najwyższa jakość to zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 578 662 436, lub e-mailowego: kontakt@regio-food.pl

W sklepie stacjonarnym RegioFood przy ul. Dzierżoniowskiej 7/1 a we Wrocławiu nie używamy plastikowych torebek. W lokalu zastosowaliśmy również żarówki ledowe, ograniczamy użycie papieru a wystrój sklepu – po części – został przygotowany z produktów pochodzących z recyklingu.

Jesteśmy sponsorem tytularnym drużyny piłkarskiej grającej w Amatorskiej Lidze Piłkarskiej „Spartan Cup”. Nasi piłkarze z powodzeniem walczą z bardziej doświadczonymi zespołami. Podobno źródłem ich sukcesów jest zdrowa żywność z RegioFood ?

Szczegółowe informacje o dostawach produktów z RegioFood przeczytasz w zakładce „DOSTAWY”.

W razie jakichkolwiek pytań, wątpliwości lub problemów jesteśmy do waszej dyspozycji pod adresem e-mail: kontakt@regio-food.pl oraz numerem telefon: 508-370-884.

Dopuszczamy kilka form płatności w zależności od oferowanej usługi. Za RegioPaczki można zapłacić tylko i wyłącznie za pomocą przelewu internetowego. Produkty kupione w sklepie internetowym opłacić przelewu lub za pobraniem. Natomiast w sklepie stacjonarnym dopuszczamy płatność gotówką lub kartą.

Oczywiście! Uruchomiliśmy specjalny program lojalnościowy, a także przewidujemy zniżki dla stałych klientów, który zapisani są do naszego newslettera. Po więcej informacji zajrzyj do zakładki „Program Lojalnościowy”.

Zgadza się, jednak jest kilka zasad o których warto pamiętać.

  1. Osoby które zapłaciły z góry za RegioPaczki nie mogą żądać zwrotu kosztów poniesionych w związku z opłaceniem subskrypcji.
  2. Osoby, które wybrały opcję cotygodniowej płatności mogą zerwać subskrypcję wysyłając e-mail do wtorku poprzedzającego wysyłkę kolejnej RegioPaczki. Brak płatności w wyznaczonym terminie jest także równoznaczny z zerwaniem subskrypcji.